Napsali o nás

novinky 10. 12. 2016

Prosluněný Winter SkyRace nejrychleji zdolali Brýdl a Kocumová

V sobotu 3. prosince se na Ještědu konal první ročník skyrunningového "zavíráku" Winter SkyRace, který nabídl skvělou atmosféru, nádherné slunečné počasí a úžasné výhledy.

Tak jako na jaře proběhl otvírák skyrunningové sezóny Ještěd Skyrace, nezapomněl jeho pořadatel Honza Dušánek ani na "zavírák" a připravil pro nadšené horské běžce další povedený závod - Winter SkyRace. Oba závody se běžely po Ještědském hřebeni a zimní varianta nabídla 21,5 km dlouhý náročný zimní horský trail s převýšením 1350 m+.

Závodníci si mohli užívat nádherné výhledy téměř jako v Alpách
Závodu se zúčastnil pěkný počet 263 běžců a běžkyň, pro které pořadatelé objednali mrazivé (cca - 6°C), ale zato nádherné počasí. Na startu převládalo inverzní šedé počasí, ale od 800 m už na modré obloze zářilo sluníčko a závodníci si mohli užívat nádherné výhledy téměř jako v Alpách :-) Trať převážně pokrýval sníh, místy si museli běžci poradit i s ledem.

Jedná se o zimní skyrunningový závod, který se koná v okolí Ještědu. Více informací o závodu Winter SkyRace najdete v termínovce.

V mužích předvedl svoji kvalitu Pavel Brýdl (Adidas Boost Team) a doběhl si tak v čase 01:59:02.8 pro vítězství. Jako druhý, necelé 2 minuty za vítězem, se umístl Libor Trtek a bronzovou medaili bral s výkonem 02:04:47.8 Vít Otevřel (Salomon-run).

... více na www.svetbehu.cz

Autor: Kateřina Hubková | Zdroj: svetbehu.cz

novinky 10. 12. 2016

Ještěd Winter SkyRace :)

tak jsem se konečně dostal k tomu, abych něco málo povyprávěl o mém výletu na Ještěd. V sobotu 3.12. jsem se díky mé trenérce Zuzana Kocumová postavil na start závodu v běhu u točny tramvají pod Ještědem. Normálně by mě to ani nenapadlo, protože běžet ve sněhu 21,5km a přitom se kouknout dvakrát na Pláně a dvakrát na Ještěď mi přijde, jako lehce šílenej nápad 🙂 Ale kdo chce kam, pomožme mu tam.

Zima byla ráno, že sme měli všichni zadky stažený a snažili se nepřizabít na neviditelných ledových plochách betonového parkoviště, kde se startovalo. Tentokrát jsem se bez ambic necpal moc dopředu, jelikož jsem měl přísně zakázáno být nahoře pod lanovkou jako první 😀 Byla to chyba porušit mé pravidlo, že co nenaženeš na startu už nenaženeš, pač sem pak předbíhal dost lidí a do toho kopce to s cca 89kg fakt není žádný med eště když člověk musí mimo ideální stopu do neprošláplého sněhu. Ale poslechl jsem a poslušně se zařadil za trenérku a první kopec absolvoval za ní a tím se držel její rady ať to nepřepálím. Když jsme se vyškrábali nahoru pod lanovkou, tak sem toho měl plné kecky a přišlo mi, že s tím přepalováním se mi to úplně nepovedlo, ale rovinka a krátky seběh stačil na to aby se nohy vyklepaly a upalovaly dál. Na rovině a z kopce jsem se rozhodl zaútočit na Zuzku, jelikož ubrzdit těch 90kg stojí moc sil, tak sem moc nebrzdil a postupně jsem se jí vzdálil až sem se jí ztratil z dohledu. Pak asi přišel výstup na Pláně č.2, to už sem byl usazenej ve skupince myslím kolem 13.místa. Z Plání se zase běželo kus dolů a pak hurá poprvé na Ještěd.

Kupodivu to lezení po 4 v zasněženém kamenném moři my šlo lépe než běh do kopce a v následném seběhu jsem skupinku opustil a posunul se tím na 10. místo, což se mi líbilo a plánoval jsem to takto, nebo dokonce lépe, jelikož jsem měl před sebou 2 nadohled, dotáhnout až do cíle. Pak se asi chvilku někam běželo, těžko říct kam a následně začalo druhé stoupání na Ještěď. Tady už mi kopec přestával chutnat a cca 1km pod vrcholem a 4km před cílem mě postihly křeče 😕 Takže 10.misto jsem nedobrovolně opustil a při zastavovani a snaze nohy protáhnout a rozmasirovat sem se procedil až asi na 21. místo.

Jedním z prvních kdo mě předběhl byla Zuzka, asi by i ráda pomohla, ale nebylo jak. Zachránila mě až pořadatelka na silnici pod kamenným mořem, kde jsem opět protahoval a masiroval zadřená stehna, tím že mi darovala lahvičku s magnesiem. Jako znovu zrozený jsem se tedy pustil do lezení na Ještěd. Nahoře už se nohy zase kousaly, ale jelikož následoval jen lehce přerušovaný 3 kilometrový seběh, neměly nohy na výběr, než běžet a to rychle 🙂 Během seběhu jsem ještě skočil 3 borce, díky čemuž jsem dokončil na slušném 18.mistě.

Na to že jsem cca 5minut proklečel a prostál ve snaze oživit zaseklé nohy ani čas 2h22min nebyl nejhorší. Sečteno a podtrženo, bylo to drsné ale krásné, takže když bude zase podobná výzva, nechám se vyzvat 😎

Autor: Tomáš Tvrdík | Zdroj: fb :)

novinky 8. 12. 2016

WINTER SkyRace®2016 očima ředitele.

Stále pln emocí se těžko píše nějaký objektivní pohled. Takže to bude pohled krásně neobjektivní.:) Napsáno již bylo z různých stran mnoho. Na našem webu, na facebookových stránkách, na běžeckých portálech, na blozích řady účastníků. Videa, fotografie, rozhovory, reporty, příspěvky, názory, emoce. To všechno nás v minulých dnech moc příjemně "zavalilo" a my si to strašně užíváme!

Tak jaké ale to vlastně bylo očima race directora?

Vlastně docela podobné jako v dubnu na JEŠTĚD SkyRace®2016. Naprosto krásně podobné.
Ohromná porce pozitivní energie, kterou všichni závodníci a diváci přinesli pod Ještěd. Závod sám plný emocí, od euforie, nadšení, až po křeče z vyčerpání. Smích, řev, nadšení, radost z pohybu, života, z hor, z krásného dne, ze společnosti fandící rodiny, kamarádů a stejně "pošahaných" lidí všude kolem.
Dopomohlo k tomu ještě úžasné počasí, které vyšší partie Ještědského hřebene zalilo sluncem jako v Alpách, vyhřívaný velkokapacitní stan, muzika, mňamózní jídlo, pivko, tanec, vtipný a pohotový moderátor, tygří maskoti...
Prostě další krásný den plný sportu, zábavy a přátelství u nás pod Ještědem!

Samozřejmě se některé věci nepovedly tak, jak bychom si my organizátoři přáli, ale alespoň máme co do jara zlepšovat, že.:)

VELKÉ DÍKY všem závodníkům, kteří v sobotu dorazili a nebáli se postavit výzvě zimního Ještědu, OBROVSKÉ DÍKY všem partnerům, bez kterých by se takováto akce nedala pořádat a snad JEŠTĚ VĚTŠÍ DÍKY všem kamarádům a dobrovolníků, kteří pomohly s organizací, stavěním, bouráním a vůbec s celou akcí! Bez vás by to OPRAVDU nešlo dělat! A samozřejmě NEJVÍC NEJVĚTŠÍ díky mé úžasné přítelkyni a mé rodině, že mě stále podporují v mém snažení, že vytrpí všechny mé nálady a vrtochy a jsou tu pro mě, ať se děje cokoliv. Jste má opora, které si nesmírně vážím!
Děkuji vám všem za ohromnou dávku pozitivní energie, která mi dává sílu pořádat pro vás takovéto akce.

DÍKY, DÍKY, DÍKY VŠEM - bylo to s vámi zase úžasné!!!

Takže teď malinko odpočinout a vrhnout se do dalších příprav na JEŠTĚD SkyRace® 2017 - který pod Ještědem propukne 15.4.2017 jako MČR v SkyRace® i jako MČR SkyRace® Junior a U23!

Registrace budou spuštěny už 1.1.2017 v 00:01hod. takže program na Silvestra je doufám jasný, ne?:))

Autor: Honza Dušánek | race director | Zdroj: Oči Honzy Dušánka

novinky 7. 12. 2016

POSLEDNÍ SKYRACE® 2016 KRÁSNOU POZVÁNKOU NA PRVNÍ V 2017

Letos otvíral sezonu skyrunningu dubnový Ještěd SkyRace® a i když to byl první ročník zcela nového závodu, měl prakticky vyprodáno. S ideou uspořádat na Ještědu ještě něco v konci roku přišel ředitel závodu Honza Dušánek až v průběhu sezony, tuto ideu dokázal výborně zrealizovat . .... více na webu www.skyrunning.cz

Autor: SAM | Zdroj: www.skyrunning.cz

novinky 7. 12. 2016

JEŠTĚD Winter SkyRace - v němčině

An verregneten Herbstabenden findet sich beim Surfen in den Weiten des Internets so manch interessante Laufveranstaltung. So auch das „JEŠTĚD Winter SkyRace“. Coole Pics auf der Event-Website und nach wahrhaften Übersetzungsk(r)ämpfen auch ein erkennbar tolles ....
... více na webu planet-rossi.de

Autor: planet-rossi.de | Zdroj: www.planet-rossi.de

JEŠTĚD WINTER SKYRACE, LIBEREC – 03.12.2016

Po letošním parádním dubnovém Ještěd SkyRace se v sobotu 3. prosince jako pokračování uskutečnil premiérový a ještě více extrémnější Ještěd Winter SkyRace. Na náročné 21,5 km trati s převýšením 1350 m změřilo své síly 268 závodníků a odvážlivců..
... více na webu eleventestteam.cz

Autor: Roman Koravský /eleventestteam.cz | Zdroj: https://www.eleventestteam.cz

Rozhovor s Pavlem Brýdlem o jeho vítězství na Winter Ještěd Skyrace

Pavel Brýdl je jeden z nejlepších horských běžců v České republice. Svou formu potvrdil již několikrát na Perun Skymaramarathonu, kde se stal již 3x vicemistrem ČR a pravidelně také reprezentuje ČR na zahraničních závodech.
Ahoj Pavle, moc gratuluji k vítězství na závěrečném SkyRace v letošní sezoně. Jak ses v průběhu závodů cítil?
Před měsícem jsem zahájil přípravu na další sezonu, a tak jsem nijak na tento závod neladil. Navíc jsem změnil i systém přípravy. Většinu tréninků chodím na běžeckém pásu Tunturi, kde si mohu simulovat jak rychlost, tak hlavně sklon běhu.
... více na webu svetbehu.cz

Autor: Svět Běhu | Zdroj: https://www.svetbehu.cz

novinky 6. 12. 2016

Winter Ještěd SkyRace 2016 - Pohádkový závod! (21km/1350m)

Jelikož bydlím v beskydech, přijíždím pod Ještěd o den dříve společně s Tomášem Štverákem a Martinem Radou. Po příjezdu a ubytování vyrážíme se proběhnout na Ještěd zasněženou sjezdovou kde zjišťujeme že závod nebude vůbec jednoduchý. Sníh skoro až po kolena a zledovatělé pasáže mě uvádějí do nejistoty jak to zítra bude vypadat jelikož boty s hroty jsem nechal doma. V den závodu se probouzím v 8:15 a jdu si pro startovní číslo. Hned potom co jsem obdržel startovní balíček společně s číslem utíkám zpátky do penzionu abych stihnul snídani. Posnídaný a připravený na závod se loučím a mířím do luxusně připraveného zázemí pod Ještědem. ... více na webu svetbehu.cz

Autor: Ondřej Nezval | Zdroj: https://www.facebook.com/ondrej.nezval

novinky 5. 12. 2016

Winter SkyRace Ještěd

WINTER SkyRace!

Ráno vyrážíme v 6:30 z Pardubic. Počasí slibuje, že bude mrznout až praštit a vzhledem k tomu, že dva dny před závodem na Liberecku napadlo cca 20cm sněhu, tak to slibuje velikou parádu, když si vezmem navíc profil tratě tak i pěkně náročnou :-)

Na místo dorážíme cca v 8:30 a registrace běží jak po másle, takže za 5 minut vše hotovo a můžeme se naposledy ještě ohřát ve vyhřívaném stanu, za ten fakt díky!

... více na webu www.pida11-runner.blogspot.co

Autor: Michal Pidanič | Zdroj: Pida11 - Běhej pro život,žij pro běh.
Foto: www.raceshots.cz/

novinky 5. 12. 2016 logo

BĚŽELI JSME: Winter Skyrace 2016 – skvělé zakončení sezony na Ještědu

Honza Dušánek se proslavil svým perfektně připraveným dubnovým závodem Ještěd Skyrace. Rozhodl se však, že to bylo málo extrémní, a uspořádal i ten prosincový. „Colder, harder, winter,“ znělo jeho motto. Jaké to tedy bylo? VÝSLEDKY

více na webu behej.com

Autor: Jan Bořil | Zdroj: www.behej.com/
Foto: www.Trailpoint.cz

novinky 5. 12. 2016

WINTER SkyRace!

Včerejší Sky race byl - prostě nádherný. Trať dlouhou 21,5 km s převýšením 1350 m jsem znala ze 2 společných výběhů, ale sníh z toho udělal úplně jiný zážitek. Pro mě v pozitivním slova smyslu, pro někoho naopak. Záleží na vztahu ke sněhu. A jak známo, my se máme rádi :)
... více na fb: zuzana kocumová

Zuzana Kocumová | Zdroj: www.facebook.com/Zuzana Kocumová
Foto: Trailpoint - Michael Tobiáš

novinky 17. 11. 2016

Přípravy na WINTER SkyRace®2016 vrcholí, počet přihlášených jde do stovek

WINTER SkyRace!

Pondělí, 14. listopadu 2016, 08:16 Necelé 3 týdny zbývají do startu běžeckého závodu WINTER SkyRace®2016.
Už nyní je přihlášeno přes 330 běžců a další jména na seznamu stále přibývají. „Očekáváme další vlnu zhruba 10 dní před závodem, jelikož končí běžecká sezóna a běžci stále odpočívají a dělají plány na zimní přípravu," dodává organizátor závodu Honza Dušánek. Závod odstartuje už 3. prosince!

WINTER SkyRace®2016 je první ročník skyrunningového zimního závodu SkyRace® typu v ČR na trati dlouhé 21,5 kilometru s převýšením více než 1350 metrů. „Účelem je si pořádně zazávodit v zimních podmínkách, užít si kapel, doprovodného programu, rodiny a přátel. Prostě prožít parádní den pod Ještědem. Bude to krásná a náročná trať po Ještědském hřebeni s minimem asfaltu a maximem trailových stezek," dodal Dušánek. I trať je připravená zajímavě, bude totiž ze šedesáti procent jiná než na dubnovém JEŠTĚD SkyRace®2016 . Jelikož je počet závodníků omezen na 500, mají další zájemci o start stále šanci se přihlásit. „Věříme, že pokud mude místo, tak se bude i dost běžců přihlašovat až na místě," doplnil organizátor. Pro děti do 5 let bude připraven „Dětský závod sněhulák" na 200 metrů, pro děti 6–10 let „Dětský závod mrazík" na 600 metrů a pro starší žáky a žákyně, tj. 11–15 let je připraven „Běh snow slide." Celým dnem budou provázet DJ Hrusha a moderátor Petr Krejčí. „Zajímavé bude také EXPO, které se rozrůstá a návštěvníci si až do tmy budou moci projít, vyzkoušet a případně koupit celou řadu různých sportovních i nesportovních doplňků," říká Honza Dušánek.

Bude také samozřejmě připraveno kvalitní jídlo, které bude připraveno i pro vegetariány a vegany. K dispozici bude připravena čerstvá káva a samozřejmě pivko a bary. Už nyní jsou potvrzeny kapely THE BROWNIES a liberecká oblíbená kapela TRES UDOS.

Napsal(a) Michael Daněk | Zdroj: www.libereckadrbna.cz

novinky 2. 10. 2016

Rozhovor s pořadatelem závodu WINTER SkyRace®,
Honzou Dušánkem: chystá se hodně novinek

WINTER SkyRace!

Není to tak dávno, co jsme vám představovali zcela nový závod z dílny Honzy Dušánka, Ještěd SkyRace®. Ten se konal ze začátku jara. Ještě letos si budete moct zaběhnout podobný závod od stejného pořadatele, ale v zimních podmínkách a s mnoha novinkami. Více níže v rozhovoru se samotným Honzou Dušánkem.

Ahoj Honzo, není to ještě ani rok, co jsme poprvé slyšeli o novém běžeckém závodě JEŠTĚD SkyRace®. Bylo to velké překvapení a spousta závodníků bylo ze závodů nadšeno. A ejhle, máme další novinku - WINTER SkyRace®2016 – jakousi zimní variantu. Kde se vzal nápad?
Stejně tak jako JEŠTĚD SkyRace®, jsem i ideu pro uspořádání zimního závodu nosil v hlavě dlouho. Běháme totiž u nás po kopci za každého počasí a v zimě na sněhu je to myslím nejlepší! Je to prostě zábava. Dovádíme pak jako malé děti :) Navíc po nadšení po organizační premiéře na JEŠTĚD SkyRace® jsem se rozhodl do toho jít a udělat jakousi „zimní variantu“. Věřím, že zase přijde hromada nadšených běžců i diváků a společně si opět užijeme báječný den pod Ještědem!

Co bude smyslem takového závodu?
WINTER SkyRace® je první ročník zimního závodu SkyRace® typu v ČR na 21,5 km a s převýšením více než 1350 m. Poběží se po Ještědském hřebeni. Hlavním smyslem celé akce je si pořádně zazávodit v zimních podmínkách, užít si kapel, doprovodného programu, rodiny a přátel. Prostě prožít parádní den pod Ještědem. Bude to krásná a náročná trať po Ještědském hřebeni s minimem asfaltu a maximem trailových stezek.

Řekni, jaké by podle Tebe bylo ideální počasí? Ideálně dole sluníčko a 15st, v polovině tratě bláto a mlha a vršek kopců zasněžený a teplota lehce pod bodem mrazu. Vše zajistíme :)
Ale reálně, necháme se překvapit. Počasí začátkem prosince může být všelijaké, tak jak jsme v posledních letech poznali. Budeme připraveni na vícero variant, ale myslím si, že ať bude, jak bude, tak si závodníci trať dosyta užijí a budou mít v cíli u pivka co vyprávět.

pokračuj na www.svetbehu.cz

Napsal(a) Michaela Koftová | Foto: Lukíš Budinský | Zdroj: www.svetbehu.cz

novinky 2. 10. 2016

Ještěd čeká Winter SkyRace®
Náročný závod povede po trailových stezkách

WINTER SkyRace!

Winter SkyRace® je první ročník zimního závodu SkyRace® typu v ČR na trati dlouhé 21,5 kilometru a s převýšením více než 1350 metrů. „Účelem je si pořádně zazávodit v zimních podmínkách, užít si kapel, doprovodného programu, rodiny a přátel. Prostě prožít parádní den pod Ještědem. Bude to krásná a náročná trať po Ještědském hřebeni s minimem asfaltu a maximem trailových stezek,“ uvedl pořadatel závodu Honza Dušánek. Závod je naplánován na 3. prosince.

Ze šedesáti procent bude trasa jiná než na Ještěd SkyRace 2016®. „Nechtěl jsem „jen“ okopírovat trasu z dubna, i když v zimě by byla trasa určitě jiná. Určité prvky, jako náročný výšlap po kamenech „pod lanama,“ nebo finální seběh bikovou trasou jsem zanechal, ale podíváme se tentokrát i na druhou stranu ještědského hřebene směrem na Světlou pod Ještědem. Připravený je bonusový výlez po kamenech ze severní strany až k vysílači, nebo třeba zajímavý traverz po „kozích stezkách“ směrem na Rašovku,“ dodal Dušánek. Počet závodníků je omezen na 500. „Navyšovat limit běžců letos nechceme. Chceme se soustředit na maximální pohodlí a servis pro závodníka, a tak si chceme rok 2016 „osahat.“ Uvidíme, jak pojmeme závody pro rok 2017,“ poznamenal Dušánek.

Pro děti do 5 let bude připraven „Dětský závod sněhulák“ na 200 metrů, pro děti 5–10 let „Dětský závod mrazík“ na 600 metrů a pro starší žáky a žákyně, tj. 11–15 let je připraven „Běh snow slide.“ Celým dnem budou provázet DJ Hrusha a moderátor Petr Krejčí. Návštěvníci si budou moct vyzkoušet a zakoupit vše z běžeckého arsenálu, bude připraveno kvalitní jídlo, které bude připraveno i pro vegetariány a vegany a dokonce i Raw food. A samozřejmě pivko a bary.

Tým Ještěd SkyRace spustil další běžecký projekt – TRAILCAMPS.cz Jedná se o 1. profi trailrunningové kempy pro „hobíky“ i reprezentanty, kteří se chtějí zlepšit a posunou dál. 1.kemp bude od 4. - 6. 11. 2016 v Krkonoších. „Běžce vezmeme na místa, která uchvátila nejednoho trail runnera, předáme kompletní know-how, které naši trenéři, renomovaní běžci a specialisté na výživu a regeneraci nasbírali za mnoho let. Naučíme vše od běhu, pohybu v horách, stravy, regenerace, nových tréninkových metod a dalších zajímavých a důležitých prvků, které by každý trail runner měl znát. Ve spojení s našimi partnery budou moci také ozkoušet a otestovat běžecké obutí a vybavení, outdoor oblečení, řadu regeneračních a výživových produktů a tréninkových pomůcek,“uzavřel Dušánek.

Napsal(a) Tereza Špičková | Foto: Skyrunning.cz | Zdroj: www.libereckadrbna.cz

novinky 8. 9. 2016

ROZHOVOR: Dubnový skyrace na Ještědu výzvou?
Co teprv ten prosincový!

WINTER SkyRace!

Jarní Ještěd Skyrace byl pro znalé velmi příjemným překvapením. Téměř okamžitě hlásil vyprodáno, zázemí, občerstvení i pozávodní program byly na nadstandartní úrovni a akce se zúčastnila valná část domácí běžecké špičky. Jan Dušánek, hlavní organizátor, proto nachystal na počátek prosince „bílou“ variantu – první zimní skyrunning v Česku. A vymyslel mu poťouchlý slogan „Mysleli jste si, že dubnový JEŠTĚD SkyRace® byl výzvou?“.

Bude zimní Ještěd Sky race po stejné trase jako jarní?
„Z více než šedesáti procent bude trasa jiná. Nechtěl jsem jen kopírovat trasu z jarního Ještěd SkyRace, i když v zimě by byla trasa určitě jiná. Určité prvky jako náročný výšlap „pod lanama“ nebo finální seběh bikovou trasou jsem nechal stejné, ale tentokrát se podíváme i na druhou stranu Ještědského hřebene směrem na Světlou pod Ještědem. Připravený je i bonusový výlez po kamenech ze severní strany až k vysílači nebo třeba zajímavý traverz po „kozích stezkách“ směrem na Rašovku.“

Počátkem září jsi spustil registrace. Nespadnul web? Jsou ještě volná místa?
„Web drží. (úsměv) Po dvou dnech jsme měli asi 130 registrovaných závodníků, což je opět úžasné. Pak všichni odjeli závodit na Beskydskou sedmičku, takže se to trochu zpomalilo, ale očekáváme druhou vlnu tento týden. Místo ještě je, ale solidně se to plní, takže neváhat.“

Na jaře ses uvedl perfektním zázemím. Čeká závodníky ještě nějaké zlepšení?
„Zlepšení bude celá řada, některé věci mi chyběly už v dubnu a k tomu teď navíc musíme přihlédnout k možnému velmi chladnému počasí. Chystá se velkokapacitní vyhřívaný stan, kde se bude odehrávat podstatná část doprovodných aktivit, registrace, Food & Bar Catering, vystoupení kapel & DJ´s, vyhlašování výsledků, převlékárna, úschovna, tanec, ženy a zpěv. (úsměv) Po velkém ohlase na kvalitu a výběr jídla vše zopakujeme! Vyberou si u nás jak masožrouti, tak vegetariání, vegani i raw foodaři. Samozřejmostí bude opět stan generálního partnera akce, kde se bude v mobilní peci připravovat křupavé pečivo a výborná káva. K dispozici budou i mobilní sprchy s teplou vodou, dostatek teplých nápojů a jídla a samozřejmě něco silnějšího na zahřátí.“

Pokračuj ve čtení zde ...www.behej.com/jested winter skyrace
Zdroj: www.behej.com
Napsal(a) Petr Říman | Foto: basebrain.cz

novinky 7. 9. 2016

JEŠTĚD WINTER SKYRACE® 2016

WINTER SkyRace!

Na jaře letošního roku zahájil skyrunning sezonu v Česku Ještěd SkyRace® zařazený do Bohemia Industry Skyrunner® Czech Series i ATEX Skyrunner® Czech Series Junior a U23.

A co by to bylo za pořadatele, aby nezkusil sezonu i uzavřít. Jednoduše řečeno Honza Dušánek jako ředitel závodu a tvůrce toho všeho, co jste na jaře mohli v kopci nad Libercem zažít, to letos zkusí.

Na rozhraní podzimu a zimy, v čase, kdy může být jak sucho a teplotně vcelku příjemně, kdy však na Ještědu může být i půl metru sněhu nebo slušný mráz se v sobotu 3.12.2016 odehraje první ročník Ještěd Winter SkyRace®. Dle mapy na cykloserver.cz by trasa měla mít 21km s převýšením 1332m.